چگونه برای یادگیری زبان انگلیسی انگیزه داشته باشیم – نکته شماره 1

آیا تا به حال از پیشرفت خود در یادگیری زبان انگلیسی ناراحت و دلسرد شده اید؟

آیا گاهی اوقات برای شما سخت است که انگیزه خود را حفظ کنید، زیرا یادگیری زبان انگلیسی زمان زیادی می برد؟

آیا روزهایی هست که حوصله درس خواندن نداشته باشید؟

اگر تا به حال این احساسات را تجربه کرده اید، از درس هایی که در این ماه برای شما دارم واقعا لذت خواهید برد. من قصد دارم 10 روش عملی برای حفظ انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی به شما آموزش دهم.

این یک سری درس ویژه است که به طور خاص در مورد گرامر یا واژگان نیست، بلکه به این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانید انگیزه خود را حفظ کنید و به یادگیری زبان انگلیسی ادامه دهید، حتی زمانی که احساس سختی کنید. من این ویدیوها را برای شما می‌سازم زیرا می‌خواهم شاهد موفقیت شما در یادگیری زبان انگلیسی باشم، و اینها بهترین نکات من برای کمک به ادامه دادن شما خواهد بود!

قبل از اینکه با نکته شماره 1 شروع کنیم، می‌خواهم از شما دعوت کنم که چند درس نمونه رایگان از دوره‌های من در مورد اسپیکینگ، واژگان، گرامر، تلفظ و موارد دیگر بخوانید. می توانید نمونه های رایگان را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از دوره های من برای شما بهترین و مفیدتر خواهد بود.

بسیار خوب، آماده باشید تا یاد بگیرید که چگونه هنگام یادگیری انگلیسی با انگیزه بمانید. باز هم، این نکته شماره 1 از 10 است که در این ماه منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

نکته 1: تشویق شوید – احتمالاً انگلیسی شما بهتر از آن چیزی است که فکر می کنید!

متاسفانه، بسیاری از زبان آموزان انگلیسی دیدگاه بسیار منفی نسبت به مهارت های انگلیسی خود دارند. آیا تا به حال متوجه شده اید که چیزهایی مانند …

  • “انگلیسی من احتمالاً پر از اشتباه است.”
  • “من از صحبت کردن می ترسم، زیرا دیگران ممکن است مرا درک نکنند.”
  • من سال‌هاست که درس می‌خوانم، اما انگلیسی‌ام هنوز بد است.»

می توانم صادقانه به شما بگویم – احتمالاً انگلیسی شما بهتر از آن چیزی است که تصور می کنید. بله، البته جا برای پیشرفت وجود دارد. اما شما در حال حاضر مهارت های انگلیسی خوبی دارید و من می توانم صحبت کردن و نوشتن شما را درک کنم. این یک دستاورد واقعا بزرگ است.

بنابراین اگر تمایل دارید که نظر کمی نسبت به انگلیسی خود داشته باشید، سعی کنید این افکار منفی را با تمرکز بر کارهایی که می توانید انجام دهید، از بین ببرید، نه کارهایی که هنوز نمی توانید انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *